„Bijola” atsinaujina
Šiemet minime 22 veiklos metus. Net negalime suskaičiuoti, kiek tortų, pyragų, pyragaičių iškepėme ir papuošėme Lietuvos žmonėms. Jaučiamės tapę šeimų ir kolektyvų švenčių dalimi, juk mūsų gaminiai dažnai tampa šventinio vakaro akcentu, jie džiugina ir stebina jaunuosius, jubiliatus, svečius, juos išdidžiai ir dosniai dalina kiekvienam šventės dalyviui.
Nutarėme, kad metas atsinaujinti – išdidžiai pristatome naują „Bijolos“ logotipą, šviečiantį sultingų, saulėje prinokusių Lietuvos laukų ir miškų uogų spalva. Lanksčios linijos, kaip ir dera, yra užuomina į mūsų gaminamus tortus, o subtilus, akiai malonus prekės ženklo „Bijola“ užrašymas rodo mūsų siekį ištikimai ir su meile nešti savo žinias, darbus ir kūrybą visiems žmonėms. Labai tikimės, kad naujas įvaizdis sulauks klientų pritarimo ir palaikymo.
Atnaujiname ir svetainę, kuri ne tik patogesnė susipažinti su mūsų produkcija ir galimybėmis tenkinti pačių įnoringiausių klientų poreikius. Svetainėje sukurta e-parduotuvė, kurioje greitai kiekvienas galite užduoti klausimą, pasitarti ir greitai bei lengvai užsisakyti pageidaujamą tortą, pyragų ar pyragaičių. Lauksime atsiliepimų, vertinimų, pasiūlymų. Aukime ir kurkime drauge.
Yra dalykų, kurie nekinta. Esame ištikimi kokybei ir ypatingam skoniui: naudojame tik šviežią grietinėlę, Lietuvos ūkininkų užaugintų uogų ir vaisių tyres, kuriose tik 10 proc. cukraus, plakame tik šviežius kiaušinius, o naujų skonių ir derinių įkvėpimo semiamės parodose, konkursuose gurmaniškų, konditerijos tradicijų sostinėse, nuo Italijos iki Prancūzijos. Auga ir mūsų kūrybiškumas: kiekvienam rasime unikalų, asmeninį dekorą, nes „Bijolos“ meistrai garsėja gebėjimu sukurti neįtikėtinus vaizdus, figūras, kitus puošybos elementus, kurie tortą paverčia meno kūriniu.